De speelsheid van De Jong
De speelsheid van De Jong Jacqueline de Jong. De blauwe vrouw, 1987. Jacqueline de Jong Spelende mens docx Jacqueline de Jong (1939-2024) was een alleskunner, autodidact,
Open Atelier 25 november bij Broedplaats Baggerbeest!
Zaterdag 25 november van 14:00-20:00 uur open atelier bij Broedplaats Baggerbeest! Wees welkom bij EAST& Baggerbeest, een open festival voor alle leeftijden in de nieuwe
Let’s decolonise the arts!
Let’s decolonise the arts! How can a museum decolonise, confront its own historic omissions and build a bridge to the future at the same time?
Elle proteste!
Jacqueline de Jong, la derivée qui détourne les Situationistes. “I am proud you call us gangsters, nevertheless you are wrong. We are worse we are
Bewaar ruimte voor God
Bewaar ruimte voor God Claudy Jongstra. Transitie, 2015. Wol, linnen, ruwe zijde. Mortuarium bij kapel van Zusters Dominicanessen van Neerbosch, Nijmegen.Foto: Bianka Stege Soms sneeuwt het
De speelsheid van De Jong
De speelsheid van De Jong Jacqueline de Jong. De blauwe vrouw, 1987. Jacqueline de Jong Spelende mens docx Jacqueline de Jong (1939-2024) was een alleskunner, autodidact,
Open Atelier 25 november bij Broedplaats Baggerbeest!
Zaterdag 25 november van 14:00-20:00 uur open atelier bij Broedplaats Baggerbeest! Wees welkom bij EAST& Baggerbeest, een open festival voor alle leeftijden in de nieuwe
Let’s decolonise the arts!
Let’s decolonise the arts! How can a museum decolonise, confront its own historic omissions and build a bridge to the future at the same time?
Elle proteste!
Jacqueline de Jong, la derivée qui détourne les Situationistes. “I am proud you call us gangsters, nevertheless you are wrong. We are worse we are
Bewaar ruimte voor God
Bewaar ruimte voor God Claudy Jongstra. Transitie, 2015. Wol, linnen, ruwe zijde. Mortuarium bij kapel van Zusters Dominicanessen van Neerbosch, Nijmegen.Foto: Bianka Stege Soms sneeuwt het